31 October 2009

Year-End Party.......

Da bape ary ek ak x update blog ni.. Sjak ak wut blog ni, blog Our Community da terabai da..huhu.. da ade yg baru yg lame ak biar cm 2 je..jht kn ak..??ptot la xd pompuan nak dkt ngan ak..hehehe..

sbnorny ak nak cite pasal YEAR-END PARTY kelas ak smalam, 30 Oktober 2009..

BEFORE (29 Oktober 2009):

Cam berat je Denis??


Aku kesian tgk org yg angkat air ney..Jalan da cam penguin..huhu


Yang ni sorang dok tgk je,,..bknny nak tlong..
(ckp kt org, ak pon sme..hehe)


Eh..!!Kak Nana pon tlog gak..hehe

Ney la suasana shari sblum parti 2..ak bkn xnk tolong, tp sje je bagi kt dyorang tok wat keje kan..skli skla..asyik2 ak je..korang la plak yg buat..ak ngn amy mlepak dan menyenap gambar je..huhu..

Skli2 kesian gak kt dyorang..ktorang smpat g amek gmbar mcm ney..:


Gile2 tak ak ngan amy??huhuhuhu..

PARTY DAY:

Mama Janet...


Amy n Denis Lim..


Hakikatnya..cikgu pon cm mkcik2 yg laen gk.. GOSIP!!



Ustaz Zainordin n Puan Shucilah..(cm ad skandal je..)


Birthday cake..

Ni la alkisah nya jamuan akhir tahun kelas 4Sc2..SMKTAJ..'kelas terbising' dalam SMKTAJ sampai masok dlm mesyuarat guru 2..ko jgn maen2..hahaha..

10 comments:

amyPYON™ said...

waa~ cntek smue gambar ko letak wihh~ ahaha XD

brokemal said...

lupe lak nak ltak..

credits to: amyKHARI™

amyPYON™ said...

weih.. ape nih? "Gile2 tak ak ngan amy??huhuhuhu.."

ko sorang jew gila.. aku x.. ngeee~

brokemal said...

gile2 da..
bkn "gila"..

2 la ko..cg faridah ajar kt dpn ko dok dating ngan denis...ap la..isy3..

amyPYON™ said...

wat fitnah lagi.. da bpe kali ko wat dosa dlm 1 hari ah? bertaubat laaa~ haiz~ =3=!!

pape pon ko sorang jew gila ke gile2 ke..pape la..
aku xnk sme ngan ko~ lalalala~
aku berbeza.. ahak~

amyPYON™ said...

weih.. g 1 jgn la pasang kan aku ngan denis tuu.. ewwww da la aku dok blkang die.. tiap kli pandang die msti nmpk die punyer spende.. WTH?!!! wat tambah dosa aku siot denis nih.. =3=!!

pasang kan aku ngan anje je laaa.. ahahaha~ XD


haaa g 1.. every pic that u take from me put credits or my name..! tp xnk ltk pon xpe laaa.. aku xkisah.. kire halal jew.. ahaha~

amyPYON™ said...

weih.. g 1 jgn la pasang kan aku ngan denis tuu.. ewwww da la aku dok blkang die.. tiap kli pandang die msti nmpk die punyer spende.. WTH?!!! wat tambah dosa aku siot denis nih.. =3=!!

pasang kan aku ngan anje je laaa.. ahahaha~ XD


haaa g 1.. every pic that u take from me put credits or my name..! tp xnk ltk pon xpe laaa.. aku xkisah.. kire halal jew.. ahaha~

brokemal said...

SAY WHAT???nmpk spender dy...??

yg ko tgk wutpe..??ko pon sme gk..hehe

amyPYON™ said...

aku tak tengok.. tp mmg nmpk.. aku nk tgk ppn itam msti nmpk die dlu.. =3=

dri aku tgk spnde die baek aku tgk khari pnyer..
lbeh best kot.. haha XDD

jgn gtau die.. =3=!!

brokemal said...

lain kli soh r khari dok tmpat si denis 2..hahaha :D